Czym jest

E-Mail Marketing

    Jest jedną z najpopularniejszych i wciąż najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Email marketing jest jedną z form marketingu bezpośredniego, która wykorzystuje do komunikacji pocztę elektroniczną. Głównymi celami email marketingu są tworzenie i podtrzymywanie relacji z klientami oraz sprzedaż. Niekwestionowaną zaletą tej formy komunikacji jest możliwość wysokiej personalizacji przekazu. Możesz podzielić swoich klientów na kilka grup, a co za tym idzie wysłać wiadomość z precyzyjnie dobraną dla nich treścią. Umożliwia personalizację na np. poziomie dodawania w początku wiadomości lub w temacie imienia odbiorcy. Tym sposobem klient poczuje się, jakby ten email był przygotowany specjalnie dla niego i chętniej zapozna się z jego treścią.

Zalety

Jakie zalety niesie za sobą e-mail marketing? Sprawdź poniżej

91 %

Użytkowników internetu codziennie korzysta z poczty elektronicznej.

49 %

Chce dostawać oferty drogą e-mailową niż innymi kanałami komunikacji.

72 %

Konsumentów dokonuje zakupów za pomocą własnej skrzynki e-mail.

99 %

Wysłanych przez nas e-maili reklamowych trafia prosto do skrzynki odbiorczej.

Personalizacja wiadomości

Parametrów mailingu takich jak: temat, nazwa, email nadawcy, treść oraz grafika

Grupa odbiorców

Możliwość precyzyjnie dobranej grupy odbiorców. Np. Kobiety, Warszawa, +30, e-zakupy

Raporty real-time

Już po wysłaniu mailingu posiadasz możliwość podglądu statystyk w czasie rzeczywistym

Wysyłka real-time

Wysyłanie wiadomości w godzinach aktywności użytkownika poczty elektronicznej

E-mail marketing z wysoskim ROI*

E-mail marketing to jedna z najskuteczniejszych form marketingu w Internecie. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie 1 zł w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 45 zł

*to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment)
Czytaj więcej w FAQ

Poznaj nasze bazy, sprawdź gdzie możemy dotrzeć

Lista baz

Co oferujemy

Do każdej realizacji mailingu podchodzimy z pełnym zaangażowaniem

Strategia

Przygotujemy krótko jak i długoterminową strategię wysyłek oraz budowania relacji z odbiorcami.

Kreacja

Opracujemy dedykowaną wizualizację oraz zakodujemy kreację zgodnie z wytycznymi providerów.

Grupa odbiorców

Dopasowywujemy cel kampanii z pośród 24 grup odbiorców oraz dobieramy odpowiednie predyspozycje naszych odbiorców.

Raport

Przygotowujemy szczegółowy raport z przeprowadzonej kampanii wraz z pełnymi statystykami oraz analizą.

Landing Page

Przy dedykowanej kampanii tworzymy w pełni personalizowaną stronę produktową.

Wysyłka real-time

Odbiorcy otrzymują wiadomość w chwili aktywności na swojej skrzynce pocztowej.

Wysoki OR/CTR

Nasze bazy są aktualne przez co notujemy wysoki wspólczynnik Open Rate oraz click through rate.

Personalizacja

Do naszych odbiorców zwracamy się po imieniu, przez co zwiększamy znacznie konwersje.

Wysyłki A/B

Tworzymy dwie kreacje z różnymi tematami, wysyłamy i wybieramy najskuteczniejsze rozwiązanie.

Zaawansowana analityka

Nasz system trackingowy umożliwia wpinanie kodów statystycznych i umożliwia mierzenie sprzedaży czy wypełnionych formularzy.

Szybka wysyłka

Korzystamy z własnej infrastruktury technicznej przez co realizowane kampanie trafiają do odbiorców błyskawicznie.

Lead Generation

Tworzymy proces generowania leadów, analizujemy scoring oraz MQL&SQL

Efektywnościowy model rozliczeń

Na jakiej zasadzie rozliczamy się za wysyłki

CP(A)

Opłata za określoną akcje np. wypełniony formularz(L), sprzedaż(S)

CPM

Opłata za 1000 wysłanych maili.

CPC

Opłata za kliknięcie, przekierowanie z kreacji wiadomości mailowej.

Etapy współpracy

Od wielu lat jako zespół pomagamy firmom w realizacji ich celów email marketingowych.
Nasze zaangażowanie i doświadczenie idealnie dopasowuje się do Twoich potrzeb.

1

Badamy potrzeby

Analizujemy dotychczasową realizację wysyłek i przedstawiamy zarys strategii komunikacji.

2

Proces kreatywny

Przygotowujemy spójne materiały graficzne, które zwiększą zaangażowanie Twoich subskrybentów.

3

Realizacja

Wdrażamy strategię i procesy ustalone z Tobą podczas budowania modelu komunikacji.

4

Finał

Wraz z zakończeniem naszych działań i pełną dokumentacją otrzymujesz raport analityczny z wysyłki.

Chcesz poznać ofertę dedykowaną dla Ciebie? Wypełnij brief kampanii online