Przekształcamy odbiorców maili w klientów

Odkryj moc e-mail marketingu, który przyciąga, angażuje i przekształca odbiorców w lojalnych klientów

Dla wielu internautów dzień rozpoczyna się od sprawdzenia poczty elektronicznej, a kampanie real-time stają się coraz bardziej skuteczne dzięki natychmiastowym powiadomieniom o nowych wiadomościach na urządzeniach mobilnych, takich jak wyświetlane komunikatów push. Dzięki temu, reklamowane marki mogą szybko nawiązać interakcję z odbiorcami i zwiększyć skuteczność swoich kampanii.

Czy wiesz że

Najnowsze badania (DMA) wykazały, że 82% konsumentów preferuje komunikację marki za pomocą e-mail, która wykorzystuje ich dane w sposób odpowiedzialny – co stanowi wzrost o 11% od 2022 r. Podczas gdy 93% wymienia rabat jako najcenniejszą korzyść otrzymaną w wiadomości.

Zwiększenie ruchu

E-mail marketing to nie tylko skuteczne narzędzie do budowania wizerunku marki, jest także coraz bardziej skuteczną formą reklamy, ale i potężnym kanałem generowania ruchu na Twojej stronie, prowadzący do zwiększenia sprzedaży.

Zalety

Jakie zalety niesie za sobą e-mail marketing? Sprawdź poniżej

91 %

Użytkowników internetu codziennie korzysta z poczty elektronicznej.

82% %

konsumentów preferuje komunikację marki za pomocą e-mail,

72 %

Konsumentów dokonuje zakupów za pomocą własnej skrzynki e-mail.

99 %

Wysłanych przez nas e-maili reklamowych trafia prosto do skrzynki odbiorczej.

Personalizacja wiadomości

Zaangażowanie nie jest możliwe bez personalizacji. A personalizacja nie jest możliwa bez danych.

Precyzyjny target

Możliwość precyzyjnie dobranej grupy odbiorców. Np. Kobiety, Warszawa, +30, e-zakupy

Interackcja z marką

Każda otwarta wiadomość powoduje natychmiastową interakcje z reklamowaną marką.

Zwiększenie ruchu

Zwiększa się ruch na Twojej stronie co pozwala na zwiększenie sprzedaży.

Co oferujemy ze swojej strony

Traktujemy każdą realizację jako unikalne wyzwanie, które podejmujemy z entuzjazmem.

Strategia

Przygotujemy krótko jak i długoterminową strategię wysyłek oraz budowania relacji z odbiorcami.

Kreacja

Opracujemy dedykowaną wizualizację oraz zakodujemy kreację zgodnie z wytycznymi providerów.

Grupa odbiorców

Dopasowywujemy cel kampanii z pośród 24 grup odbiorców oraz dobieramy odpowiednie predyspozycje naszych odbiorców.

Raport

Przygotowujemy szczegółowy raport z przeprowadzonej kampanii wraz z pełnymi statystykami oraz analizą.

Landing Page

Przy dedykowanej kampanii tworzymy w pełni personalizowaną stronę produktową.

Wysyłka real-time

Odbiorcy otrzymują wiadomość w chwili aktywności na swojej skrzynce pocztowej.

Wysoki OR/CTR

Nasze bazy są aktualne przez co notujemy wysoki wspólczynnik Open Rate oraz click through rate.

Personalizacja

Do naszych odbiorców zwracamy się po imieniu, przez co zwiększamy znacznie konwersje.

Wysyłki A/B

Mamy możliwość testu tematów i kreacji, wysyłamy i wybieramy najskuteczniejsze rozwiązanie.

Zaawansowana analityka

Nasz system trackingowy umożliwia wpinanie kodów statystycznych i mierzenie sprzedaży czy wypełnionych formularzy.

Własny CPaaS

Korzystamy z własnej infrastruktury technicznej przez co realizowane kampanie trafiają do odbiorców błyskawicznie.

Lead Generation

Tworzymy proces generowania leadów, analizujemy scoring oraz MQL&SQL

Modele rozliczeń

Oferujemy różne modele rozliczeń dostosowane do Twoich potrzeb.

CPA / CPL

Opłata za określoną akcje np. rejestracje w serwisie czy wypełnienie leada

CPC

Model rozliczany za kliknięcie-przekierowanie z kreacji maila na strone docelową np. Landing Page


CPS

Model rozliczenia za sprzedaż.

Własne i partnerskie bazy

Posiadamy własne i partnerskie bazy danych o wysokiej jakości. Pozyskujemy kontakty zgodnie z obowiązującym prawem i wysyłamy kampanie tylko do adresów konsumentów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie ofert handlowych. Dzięki naszym narzędziom CPaaS możemy zaawansowanie agregować dane i precyzyjnie dobierać grupę docelową, odpowiadającą ich aktualnym zainteresowaniom.

Poznaj zbiory danych

Etapy współpracy

Jako doświadczony zespół, pomagamy firmom osiągać ich cele w zakresie e-mail marketingu.

1

Badamy potrzeby

Analizujemy dotychczasową realizację wysyłek i przedstawiamy zarys strategii komunikacji.

2

Proces kreatywny

Przygotowujemy spójne materiały graficzne, które zwiększą zaangażowanie Twoich subskrybentów.

3

Realizacja

Wdrażamy strategię i procesy ustalone z Tobą podczas budowania modelu komunikacji.

4

Sukces

Wraz z zakończeniem naszych działań i pełną dokumentacją otrzymujesz raport analityczny z wysyłki.

Chcesz otrzymać ofertę dostosowaną
do Twoich potrzeb?
Wypełnij nasz brief online, a my przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną propozycję.